close
標題:

我個friend阿r同我說自己鍾意a同學,但是a同學同我第二個friend阿k說自己鍾意我,咁我可以點做? w

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個friend阿r同我說自己鍾意a同學,但是a同學同我第二個friend阿k說自己鍾意我,咁我可以點做?>w<同阿r說?... 更新: 我鍾意a同學!~

最佳解答:

咁你自己中唔中意阿a 丫???? 中意既就同阿r講, 怕直接咪叫阿k幫手law. 你唔中意阿a 既, 仲易tim~ 咪叫阿k幫手,暗示俾阿a知,你就幫阿r手追阿a 2006-10-17 21:21:23 補充: 打少左一句:咁你自己中唔中意阿a 丫????中意既就同阿r講, 怕直接咪叫阿k幫手law.之後你咪同阿a講,你同阿a一齊

其他解答:

睇下你想要朋友定係情人LOR,, 而家你地都中意A,, 邊一邊同A一齊對方都係唔開心架啦,, 一係你同K鬥 一係你地2個都放棄A 如果其中一方肯自動放棄就最好啦|||||同a同學說清楚,同r同學說沒time
arrow
arrow
    文章標籤
    物理 文章 第二 奇摩
    全站熱搜

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()