close
標題:

我的電腦load唔到DVD,VCD,CD!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我的電腦load唔到DVD,VCD,CD! 之前都得架! 依家就有問題,窒下窒下咁! 我想問我要點做?? 更新: RE cheunghl2001:: 我dl左啦!你有冇網?我試多次! re 任我行:: 佢load唔到我清潔個隻碟!

最佳解答:

用得多質素唔好既CD/DVD碟就會出現呢類問題。解決方法係: 1)DIY型:自行將隻DVD Rom拆落黎並解體,用火酒將CD及DVD讀碟的光頭(部DVD內有兩個光頭,一是讀CD,一是讀DVD,是不同的)抺好佢,清潔光頭上的汚物,然後將佢合體再放返落部電腦內,個光頭仲未死或者你無合體錯誤,理論上佢應該用得返,不過都已經重傷,你咪再放D質素差既老翻碟過佢讀=.=|| 2)新手型:去D影音器材鋪或者D電腦公司,買用來抺CD及DVD機頭的清潔光碟各一隻,然後放佢地落部電腦的DVD內清潔一次,再放隻正版CD, VCD, DVD落去試下,希望情況會有改善=0=! 3)斬草除根型:若果你都算係識組裝電腦硬件,咁你不如買過隻新DVD Rom換左佢算把啦,廢事煩!若果你唔識自己攪,咪將部電腦搬去維修電腦的商鋪,付費更換過新的。 經常用個Rom黎讀D質素差或者老翻碟就會有呢類經常性問題。平左係隻碟,貴左係個Rom同成日有讀碟既煩惱,值得既你就繼續啦(@_@!! 希望可以幫到你啦 ^_^

其他解答:

我相信你只要download番windows service pack 2 就可以架勒!|||||load到. 唔知係唔係部電腦load DVD,VCD,CD 特別慢??
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()