close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

換cpu風扇

發問:

我部機用p4 3.0 asus P5PL2-E 因為我係打機要長開... 多數6x度cpu(夏天關系) 想換個個cpu風扇 但係唔知有咩 牌子 同 地方,價錢 買到 仲有係咪有隻散熱"高"係好用... 唔該介紹下

最佳解答:

我會建議你換走原裝Intel風扇+散熱器。我係用緊Intel Petium D 2.8G 噴火龍系CPU+ASUS P5B-E底板。近月發現一開機就50度,用左一會就升到65度,就連塊底板都去到接近50度。嘩!仲點用?容乜易全部玩共鳴OverHeat!做做下野死機咪咩都無! 經上網調查後,發現Intel Petium D的確係噴火龍,仲要加埋ASUS板D南、北橋晶片都係會熱過人,一到Summer就死梗=O= 於是乎我去左深水埗黃金商場地庫60室用HK$290.00買左個所以就買左隻AVC拿破崙(非靜音版本)(找遍成個黃金同高登係得E家有,唔信你自己慢行~)。返到屋企裝左之後,開機時CPU--40度,底板--30度,全速使用(DVD Producer 轉影片兼燒埋做DVD)CPU--47度,底板--39度。 呵呵~ 終於攪定隻噴火龍,而家安心曬 (^_^) V 本來我都有諗過ASUS、CoolerMaster、TT等品牌風扇+散熱器,但下下要成仟銀至買到,咁我不如轉用Core2Due黎解決問題,所以就買左隻AVC拿破崙(非靜音版本)。而家用左唔洗HK$300.00就解決所有問題,舒服曬 \(^_^)// 由於你會經常開機唔熄機,所以會建議你加裝大吋數機箱風扇來加強內部空氣對流;在南、北橋晶片上亦可安裝晶片用散熱風扇或較大型的散熱片,效果應該會更好。 PS:隻AVC拿破崙係國產貨,算係出名散熱器品牌,台灣都有代理,你上網找很多討論區(如:超頻者天堂)都有介紹及使用經驗,我也是經此而得知這個產品,用後感覺不錯說!用唔用隨你預算好了。 希望可以幫到你 ^_^

其他解答:

轉用水冷系統吧 大型腦場內的用品店會有售 約數百元 散熱膏有水銀就效果好(但有中毒危險) 隨便$10買支可以,可你知點用嗎? 要均勻搽在中央處理器/(主機板/顯示卡)晶片上,使其與散熱器全接觸,勿有氣泡 另留意機箱通風,需要時加機箱風扇及調整風向(抽出/吹入),及室內開強冷氣
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()