標題:

我要點做牙......

發問:

我係一個女仔黎ge..... 上年中2左一個大我dd ge女仔..... 我本來刀吾知我中2左佢...... 但而家f.2重中2緊佢,,,,,,見到佢同一d人好親蜜禁玩..... 我會好吾開心.... 有冇人可以教我.....我放棄佢好定維持現狀好......?!? 吾該.....!!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

喔, 我同你既處境一模一樣; 我而家都f2, f1鍾意左個f4既.. 今年佢f5考ce要走, 之後我d frd都叫我同佢表白.. 因為如果吾表既話就會好後悔, 而且表左既話可能有機會同佢發展, 最後我都系同佢表左.. 雖然都系拒絕左我, 但系最少心入面知道個答案.. 死心都易d, 我淨系覺得你應該向佢清楚表明自己既心意, 因為講左最少可以知道同佢有無可能, 表左又吾會死既, 最多瘀dd姐.. 但系如果就咁放棄左既話,, 咁你呢兩年黎咪曬左d時間? 既然你確定你真系鍾意佢既.. 就應該講清講楚.. 無論結果如何, 最少都對得住自己牙.

其他解答:

放棄好d...不過睇下佢係唔係中2女仔既先啦"|||||放棄佢,因為同性x被人看不起,況且佢又冇話中2你,如果比佢知道可能憎你wo! 我也係女仔,我think大部分女仔都不太like同性x,所以勸你都係放棄佢好!|||||咁個女仔知唔知你鍾意佢? 如果唔知, 我建議你向佢表白好d, 俗話說:「蘇州過後無艇搭」 講左可能會破壞左你地宜家的友誼, 但都有可能佢對你都有好感呢! 最緊要你對得住自己, 唔駛再令自己因呢件事搞到忐忑不安.|||||放棄佢好定維持現狀|||||我係女校讀! 所以我應該可以幫下妳 佢係咪b黎先?如果係佢地多數鐘意同d大d既女仔一齊! 但係妳可以試下八下佢有無拍拖! 如果無就追佢喇! 有既話就唔好做第三者喇!暗戀佢喇!|||||維持現狀好!!
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()