標題:

我用緊samsung wave II ge電話,我想問,如果

發問:

我用緊samsung wave II ge電話,我想問,如果我係電腦度down左apps,要送落電話邊個file先可以用?? 更新: 只有: NAVIGATOR, ALBUM, VIDEO, PCCOMPANSION, NOTIFICATION, MUSIC, IMAGE, 呢幾個FILE

最佳解答:

三叔 wave 系統的手機, 果 d apps 必須係完全支援到 wave 的系統先至用得。 如果你肯定冇錯的話, 只要將 apps 放o係 program file 就 ok, 不過如果你部機以往從來都冇 down 過 apps, 咁你可以係手機裡面自己開個新 file, 然後放落去, 跟住想用o既時間搵佢出黎就得!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

應用程式FILE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
arrow
arrow
    全站熱搜

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()