close
標題:

米奇魚咬爛哂d水草 - 新手

發問:

1.我養左10條米奇魚,但佢地咬爛哂d水草,d水草碎積左響過濾綿度,而家攪到成缸水青bb, 點算好. 2.幾耐要換水 3.我買成套AA魚缸,咁d生物環,過濾綿,活性炭幾耐要更換 我是新手,請指教

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.我養左10條米奇魚,但佢地咬爛哂d水草,d水草碎積左響過濾綿度,而家攪到成缸水青bb, 點算好. 任何魚類都喜歡食水草, 等同人一樣, 食得多肉都要食下蔬菜, 你d水草係吾係好幼果d水草, 如果是, 你試轉養一隻叫水榕水草植物, 無今容易爛晒. 另外你個魚缸有沒比陽光照到, 如果有, 你應該用一張布境紙, 貼在魚缸比陽光射到位置, d水變綠色, 原因是水草和陽光起了光合作用, 魚缸面吾單止有菁苔蘚, 可能會同你情況一樣, 水都變成綠色. 2.幾耐要換水 通常如有濾水器, 只要一星期換一次就夠. 但要視孚水質是否太污穢, 如果真是太污穢不堪, 就三日換一次. 3.我買成套AA魚缸,咁d生物環,過濾綿,活性炭幾耐要更換 生物環無需更換. 濾帛就一星期更換一次. 活性炭可以一至兩個月一次.

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()