close
標題:

肚痾,快d入黎 help!!!

發問:

我最近唔係肚痾就便秘, 今日又痾啦, 今次痾完之後有dd血tim牙/__\ 痾完之後勁痛>< 之前肚痾去睇doctor, 佢話我d腸好脹, 好多風, 俾藥我食, 之後果一個星期都冇咩問題, 但係而家d腸胃又差返, 點解會咁?我應該點?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我認為你去醫院檢查下好d~ 照下你d腸有咩問題呀!! 有可能有好大問題架"" 有可能腸胃炎... 你話你痾完之後有dd血...好有可能係腸癌呀>< 快d睇e生及早e治呀!! 腸癌徵狀: 1)大便帶血及/或潺 2)大便習慣改變(便秘或腹瀉,又或者兩者輪流出現) 3)有未排清大便的感覺 4)腹痛 5)貧血 6)感到疲倦 7)體重下降 8)胃口減低 希望你只係一時之間o既腸胃問題啦!! e排就食得清淡d啦, 唔好食m記果d野~ 2009-03-15 15:18:07 補充: 預防腸癌" 1)注意飲食:盡量多吃高纖維食物,如蔬果;油膩的食物則少吃為妙。 2)養成健康的排便習慣 雖然癌症的成因還未有定論,但很多研究指食物往往含有致癌物質,保持每天排便的習慣能夠縮短致癌物質留在腸內的時間,患上腸癌的機會自然減少。 注意啦!!

其他解答:

如果你有健康問題. 你可考慮用健康產品改善, 以免惡化.健康產品沒有藥物成份,可安心使用. herbalife是國際大型, 暢銷健康品牌, 含草本成份, 成功幫助不同年齡, 性別人士減重, 增重和大大改善呼吸系統, 排泄,心臟,皮膚,腸胃,肌肉, 關節及多種健康問題. 請電94363741或email至happyhealthy222@yahoo.com.hk, 與本人勞生聯絡|||||你要留意一下你最近的飲食規律, 可能是因為你上火的關系, 你可以吃多些蔬菜, 喝多水, 小食上火的食物, 保持身體健康。
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()