close
標題:

我用bobbie brown粉底都敏感, 可以轉用邊隻呢?

發問:

我依家用緊bobbie brown粉底,但係都敏感以下兩隻, 各位建議我可以試邊隻呢? laura mercier / giorgio armani粉底液。 請提供價錢, 謝!

最佳解答:

我塊面都係好敏感 我而家用緊Laura Mercier silk creme foundation, 都冇咩問題, 不過提醒你, 我聞倒佢裡面有酒精味, 但我又冇事, 但唔知你受唔受到 ? 至於giorgio armani, 做伴娘時全日個妝係用 GA, 我都冇敏感, 應該ok. 2007-06-11 09:54:09 補充: Sorry, 用左一個星期最近塊面開始有d敏感, 懷疑lm都係唔岩我. 可能之前未試過連續用七日, 所以冇發現唔妥. 希望以上意見冇誤導你!

其他解答:

1)Covermark HK$450 2)Giorgio Armani HK$400-HK$500 自己用過Covermark效果好好,朋友就用Giorgio Armani 效果也不錯. 但Covermark比較多分店, 容易試顏色. Giorgio Armani 以我所知就只有 '又一城' 'IFC'有分店|||||My skin also is senstive type too, i using the name"Avene" from France, you can find it at Miramar in TST.the price not so expensive.~$200. Or you can try the line from Shisedo call "d programme" for senstive skin. "free plus" from Kanebo. If you want more details, may be contact me yamarainbow@yahoo.com

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()