close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

到底買MP3手錶好,定係MP3機(sandisk,t60,ipod shuffle)好?完全唔識揀!幫幫忙!

發問:

到底買MP3手錶好,定係MP3機(sandisk,t60,ipod shuffle)好?我本應諗住買部入AAA電geMP3機,想買Sandisk 個部 1GB ge MP3 ,貪佢有兩個耳機插頭,同埋可以入SD Card,不過網上睇要$498!!雖然我未親自去大鋪頭睇過,不過都幾貴...後尾想買MP3手錶,貪佢夠型,同埋做運動個陣又可以用,出街個袋又唔駛袋住部MP3,又唔駛驚自己亂擺野整唔見左,夠哂方便。不過我見MP3手錶大鋪頭都唔覺有,我又唔想網上拍賣,而且驚太貴...其實我唔駛要咁貴,普通膠錶帶個D都得。之後想買ipod... 顯示更多 到底買MP3手錶好,定係MP3機(sandisk,t60,ipod shuffle)好? 我本應諗住買部入AAA電geMP3機,想買Sandisk 個部 1GB ge MP3 ,貪佢有兩個耳機插頭,同埋可以入SD Card,不過網上睇要$498!!雖然我未親自去大鋪頭睇過,不過都幾貴… 後尾想買MP3手錶,貪佢夠型,同埋做運動個陣又可以用,出街個袋又唔駛袋住部MP3,又唔駛驚自己亂擺野整唔見左,夠哂方便。不過我見MP3手錶大鋪頭都唔覺有,我又唔想網上拍賣,而且驚太貴…其實我唔駛要咁貴,普通膠錶帶個D都得。 之後想買ipod shuffle,貪佢音質有保證,夠細又有夾夾住錶帶,咁做埋MP3手錶有得la!加上1 GB只係$250-350,價錢我都可以接受。不過最最唔好就係,佢係差電ga!我原本想買入AAA電geMP3,所以呢個絕對唔可以讓步! 後尾睇中iriver t60,人人都話好用,iriver出品,音質絕對有保證(之前Sandisk同手錶我都唔係好有信心)。不過 1 GB 成$499!!2 GB $599!超級貴,而且冇SD Card,又冇夾… 四個選擇,我完全唔知揀邊個好,大家幫幫忙!! 其實我想要D MP3機可以入AAA電!音質可以接受!入SD Card !平!!最好有夾!唔駛可以睇相,話面靚呢D我唔需要! 大家可唔可以幫我分析下!如果有其他MP3用都可以介紹俾我!多謝!! 更新: 點解成日聽歌用ipod shuffle 好? 成日差電wor…唔係好易差壞粒電咩? 我就係諗住差電好易差壞粒電先想用入AAA電geMP3,冇電換粒新ge就得wor…

最佳解答:

如果你係成日聽歌 訓覺都要聽o既....一聽聽勁耐o既... 咁緊係ipod好啦... 插落電腦就差倒電.... 加上呢部shuffle的的色色.. 做運動都一樣聽得... 加上唔會好快冇電..幾好呀! 如果唔係成日聽歌o既,,, Sandisk都好好嫁... d聲都幾令....不過你o個粒aaa電最好就可以差電啦... 如果唔係用用下冇電就唔好啦^_^ 2008-07-02 12:40:56 補充: 因為ipod shuffle可以連續播放11小時.. 緊係唔會差壞啦.... 咁快差壞ipod就唔會咁好賣啦^^ 你用AAA電咪仲煩- -''

其他解答:
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()