close
標題:

qq遊戲大廳 20點!!!

發問:

唔知點解, 岩岩開始 dl 左qq遊戲大廳 (繁體版) 玩得好好~但後來, 玩耐左, 開始好有問題~for example: (1) 如果我想啟動qq遊戲大廳, 就一定要係部電腦岩岩啟動既時 候啟動qq遊戲大廳~ 如果唔係就玩唔到......(2)有時 kui 會話我 "登入過時", 跟住又唔比我玩...(3) 有時又話我 "請確定沒有在別的地方使用遊戲幣",跟住又唔比我玩...(但我根本就沒有遊戲幣!!!)(4)又有一次, kui 話 "加載 help ddt 發生錯誤",... 顯示更多 唔知點解, 岩岩開始 dl 左qq遊戲大廳 (繁體版) 玩得好好~ 但後來, 玩耐左, 開始好有問題~ for example: (1) 如果我想啟動qq遊戲大廳, 就一定要係部電腦岩岩啟動既時 候啟動qq遊戲大廳~ 如果唔係就玩唔到...... (2)有時 kui 會話我 "登入過時", 跟住又唔比我玩... (3) 有時又話我 "請確定沒有在別的地方使用遊戲幣",跟住又唔比我玩...(但我根本就沒有遊戲幣!!!) (4)又有一次, kui 話 "加載 help ddt 發生錯誤", 就連出又係0個視窗都唔得.... 點算??? 唔該幫幫我!~( 最好有 eamil 比我問) thx~ 更新: alexbgh0, 買遊戲幣有咩用??

最佳解答:

有沒試過重裝qq game?可以試下。 刪時,最好連那個安裝目錄也刪了,再重新安裝qq game。 不過,繁體版的qq或qq game都是問問多多,簡體版的會穩定很多!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.可能是你要玩qq遊戲大廳的時候太多也開更 2.登入過時因為太久再登入就ok 3.遊戲幣要買 4.我都唔知 alexbgh0@yahoo.com.hk|||||您好, 我推薦您一個很不錯的游戲網站:香港游戲網。里面包含有很多游戲的介紹和攻略,更多內容正在不斷補充完善中: http://www.hongkonggame.cn/ 希望我的推薦對您有用!
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()