close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

新手學化妝 大家幫幫忙

發問:

我無咩化妝經驗的!" 係因為遲d要去見工呀謝師宴 所以想學番D技巧 我想問眼線筆點用 畫係眼既邊個部份 可唔可以詳細地講解一下! 唔該哂 兩用粉底 同 粉底液 係一齊用!? 定係可以是但用一樣嫁!? 蜜粉係咩泥嫁!? 係幾時用的!? 眼線筆 胭脂 蜜粉 兩用粉底 以上既用品 用邊隻牌子比較好!? 而且係邊度買!" 問題較多 請唔好介意 因為係新手 唔係好識 唔該哂你地呀

最佳解答:

要化一個淡妝, 你所需要既用具/化妝品如下:- 1) 遮瑕膏 2) 乾粉底 3) 眉筆 4) 眉掃 5) 眼影 6) 睫毛夾 7) 睫毛液 8) 煙脂 9) 煙脂掃 10) 唇彩 首先, 你要洗乾淨塊面啦, 跟住用抹乾佢, 再搽番d爽膚水. 跟住搽cream, 如果係日頭化既, 要搽番d防UV既產品, 之後就可以化妝勒。 首先, 我地要用遮瑕膏, 遮住D瑕疵先, 跟住先上乾粉,,其實化一個淡妝, 最緊要係個粉底, 要選擇一隻岩自己膚色同貼既粉底, 有D人會搽BASE或者濕粉, 咁就要視乎你既需要勒。上粉底既時候請留意, 薄薄地一層已經OK勒, 唔洗番搽到塊面好似紙咁白...到時真係嚇死人。仲要記搽埋條頸, 唔係搞到兩隻色就唔好啦。 之後我地可以畫眉勒, 首先用眉筆描繪出眉形, 唔需要太深色,,唔係就變左好似如花咁架勒, 畫完之後, 就用個掃, 掃走多餘既顏色, 唔洗等條眉既色太過實, 如果平身你既眉係深色既話就可以跳過哩個步驟。 畫完眉之後, 我地可以上少少眼影, 請以淡色為主, 千祈唔好搽得太深色同埋搽到一PAT野咁, 輕輕係眼窩掃幾掃就OK勒!! 如果你唔想搽眼影, 唔搽都可以架! 完成哩個步驟之後, 跟住就到搽睫毛液勒。 首先用個睫毛夾, 夾到睫毛向上"曉", 跟住就上睫毛液勒。我個人認為搽哂上下眼睫毛係最靚既, 隻眼仔又會精靈D。不過搽睫毛液要小心呀, 因為好容易因為眼既跳動, 而搞到搽左落隻眼度。 搞掂就後, 就可以係臉頰搽上薄薄一層既煙脂, 千祈要輕手D呀,,唔係既話就變左馬騮PAT PAT勒。 跟住再搽埋唇彩, (你可以係搽唇彩前. 搽少少潤唇膏) 一個淡妝就完成勒。 關於清潔面部, 我首先會用卸妝油妝(面要乾架, 唔好加水), 跟住用水過淨或者用卸妝棉抹走。跟住用洗面奶清洗, 再用清水過淨佢。跟住再搽爽膚水, 就搽CREAM。如有需要, 可以搽埋眼霜。另外每星期會做一次磨沙, 咁樣塊面就會乾淨架勒。有時就會用下MASK。 另外我用開既牌子你可以參考下, 不過都視乎你係咩膚, 我就係乾性既:- 爽膚水: BIOTHERM溫泉水系列 (淺綠水樽仔) ; 保濕一流 DAY CREAM: BIOTHERM 溫泉水系列 ; 保濕一流, 用左唔會笠, 減少出油。 NIGHT CREAM: H2O+既8 杯水。用完覺得好正, 好似有好多水係你塊面度咁 MASK: SK II 或者MISSHA, 要用D勁保濕既。 粉底: Max Factor ; 好貼面的 睫毛液: MAYBELLINE

其他解答:

有個網www.xanga.com/makeupforyou 可以幫你諗曬. 佢地都幫緊我整個謝師宴look,佢地仲有幾間有聯繫既服飾店,入面d裙好靚架! 佢d服務態度好好...不過佢地d樣好細個,但係估唔到好有經驗,我問佢地化妝d野又好肯答! 佢地呢,化妝set頭同造型全部夾埋只不過係$159,只係化妝同set頭就$129,我同我個friend一齊join左$159o個個,佢地就比我地其中一個85折,除開一個就只係$147.算係咁啦~又唔使煩~你上去睇下囉~搵多幾個去仲平!|||||我建議你去比專業的化妝帥化一次~佢一路化~你一路問佢! 同埋留意下佢點化~ 咁你自己都會學到野嫁~ 而謝師宴呢,因為我都係唔識化妝... 我上年都係YAHOO拍賣場搵左個化妝帥幫我化~ 又學到野~你問佢都會好樂意答你! 化妝+SET頭都係$200到~ 我搵到上年個POST~你可以去睇下~^^" http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1113721768|||||Glamorous Compact Foundation Powder 絲柔亮麗兩用粉餅 > 3 Shades: CFG01 ~ CFG03 > Net Contents: 16.5g > 備有: 粉撲 絲質般柔滑貼膚,感覺清新透亮肌,散發自然剔透美感,加上獨有持久配方,令妝容時刻保持優美形態。 Glamorous Eye Liner Pencil 迷人眼線筆 > 3 shades: GEL01 ~ GEL03 > Net Contents: 1.3g 共3色,分別是啡色、黑色及綠色。 雙頭眼線筆,一邊為眼線筆,另一邊為眼線掃。具防水作用,效果自然,持久。蘊含荷荷芭油及維他命E。 Glamorous Concealer 完美修飾遮瑕膏 > 3 Shades: CCG01 ~ CCG03 > Net Contents: 2.7g 其遮瑕膏質地柔滑能輕易推開,並提供高度遮瑕能力,重點遮蓋細小瑕疵、毛孔、印痕及黑眼圈,能照顧不同需要,締造完美覆蓋理想效果。 http://www.giffarinehongkong.com/chi/products_base_concealer.html
arrow
arrow

    pxrnjl7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()